SIGNE DIEU

Signe er fysioterapeut og træningsterapeut fra University College Lillebælt, Odense i 2017.

Signe har erfaring med genoptræning af idrætsrelateret skader samt genoptræning efter knæ- og hofte operation og arbejdsrelateret skader.

Yderligere har Signe kompetencer indenfor skadesforebyggende og præstationsfremmende træning, som hun erfaret gennem sit arbejde som fysisk træner og behandler i Slagelse Håndbold Klub siden 2014.

Signe har igennem sin uddannelse opnået erfaring med klassiske behandlingsteknikker indenfor fysioterapi, yderligere har Signe erfaring med Kinesio tapening og starter på uddannelse for idrætsfysioterapi i 2018.

Signe har indtil i år været aktiv håndboldspiller i Slagelse Håndboldklub men er i dag kun fysisk aktiv med styrketræning. Privat bor Signe i Slagelse.

Til dagligt arbejder Signe i Klinik Aktiv Sundhed, hvor hun indgår i tæt samarbejde med klinikkens andre behandlinger. Derudover er hun også tilknyttet andre klinikker i hhv. Slagelse og Næstved.
I hendes fritid er Signe fysioterapeut og fysisk træner for ungdomshold i Slagelse Håndbold Klub.
"TVÆRFAGLIG ERFARING
  GIVER BEDRE RESULTATER!
"JEG GÅR OP I AT BEHANDLE
ÅRSAGEN TIL SMERTERNE,
OG IKKE KUN SYMPTOMERNE
Som fysioterapeut har Signe fokus på at inddrage og motivere hver enkelt patient til at tage en aktiv del af behandlingen, så de hurtigere og mere sikkert når deres mål.